søndag 20. april 2008

Art Journal

Har lenge hatt lyst til å lage en Art Journal, men har aldri kommet så langt.
Tante presentasjonsangst har sittet litt for hardt på skuldrene mine og sagt klart i fra at dette klarer ikke jeg. Så derfor har jeg heller sneket rundt i andre blogger og sett på art journalene de lager.
MEN: så en dag hoppet jeg innom Åshilds blogg og hun hadde laget en ny blogg - kreativ dagbok http://kreativdagbok.blogspot.com/ Her legger hun ut en utfordrin pluss en ekstra utfordring hver dag. Det så veldig morsomt ut, så jeg grep sjansen og blåste i tante prestasjonsangst.
første utfordring : ta utgangspunkt i din favorittfarge, så jeg har laget en side om fargen grønn!
Vårfargen og håpets farge, en farge som gir inspirasjon og styrke til forandring og kreativitet.

Ingen kommentarer: