torsdag 15. oktober 2009

nå er Høsten her!!!

Det er blitt kaldt ute, og Høsten er definitivt her. Så nå har jeg begynt på årets julekort! For seint vil noen mene, altfor tidlig vil andre mene, men jeg har nå laget 12 til nå, og har valgt å gjøre de enkle og ganske like. Var inne på kreative sider og fant denne artikkelen:www.kreativesider.no/index.php?option=com_content&task=view&id=418&Itemid=1 og jeg har brukt samme bakrunn som Anne Marit forklarer . Veldig greit og dekorativt syntes jeg :)





Har på de to andre kortene brukt utklippsark fra Panduro, fordi bakgrunnen ble litt mørk for stemplet. Har også brukt glitterlim på alle kortene for å få en litt "frosty" stemning. Stemplet jeg har brukt er fra papirgleder og tekststemplet er fra kreativ hobby.
"God Jul" er klippet ut av et ark fra Panduro.



Ingen kommentarer: