torsdag 30. desember 2010

Godt nytt år !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg skal ha kveldsvakt i morgen, derfor tyvstarter jeg med og ønske alle som leser bloggen et riktig Godt Nytt År !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et nytt år er tiden for tilbakeblikk og tanker på veien videre.
Jeg må si at jeg håper at året 2011 skal bli et langt bedre år, enn det som har vært.

Det har vært mye sykdom, og andre ting, men når det er sagt så har vi da kommet godt igjennom dette året også :)

Jeg for min del håper at det året som kommer skal innholde mer kreativt og at jeg kommer igang med papirene mine igjen, savner det, men har ikke hatt ork eller inspirasjon til å drive med det.
Men jeg har strikket en god del, og det er jo også veldig morro :)

Så nok en gang : Ha et riktig godt nytt år og kos dere på årets siste dag :)

2 kommentarer:

Agnetha sa...

Godt nytt år til deg også! Sleng deg med på diverse utfordringer så skal du se at du kommer i gang igjen :)

?? sa...

Godt nytt år.
Håper du kommer igang igjen med papirene dine, gleder meg til å se hva du lager.
Stikk nesa innom Scrap4fun og bli med på noen utfordringer.
det er kjempe gøy;)