onsdag 26. januar 2011

enda mere tid på hobbyrommet :)

Det har vært noen alldeles nydelige dager ute nå, med nydelig tempratur og flott vær. For oss har det vært et nydelig vær å sitte inne og se ut på ;)
Eldstejenta har vært syk, så da har vi heller brukt tiden inne på hobbyrommet :)
Noe av resultatet kommer her ;)
Denne siden er laget til skisseutfordringen inne på scrap 4 fun :)



Dette kortet er også laget etter kortskisse utfordringen på samme forum :)

Det er så deilig og endelig være i gang igjen :)
I dag har det nok en gang blitt kaldt igjen ute, jentungen er frisk igjen og jeg skal gjøre noen småting i huset før det bærer i vei til jobb og senvakt ;)
Ha en flott dag videre alle sammen :)

1 kommentar:

line sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar. Greit når dere legger igjen en kommentar så jeg kan se hvem som er innom, så nå har jeg "kontroll" på deg. Jeg legger deg til i bloggen min ;)

God helg!