torsdag 4. november 2010

Tur til Bergen og strikking

For 3 uker siden jeg ble jeg overrasket av min mann. Han hadde snakket med min gode venninne som bor i Bergensdistriktet, og ordnet med togbilletter og alt. Så to dager før jeg skulle dra, fikk jeg beskjed om at turen var ordnet. Snill mann jeg har.
Med en så lang tur med tog, må man ha noe å gjøre, så jeg kjøpte inn garn og fant oppskrift på Drops: www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=s12&d_id=31&lang=no
og her er det to stolte jenter som viser frem det ferdige resultatet :)

Turen til Bergen var flott og koselig, og det var også flott vær, så vi fikk gått mye tur og kost oss :)

2 kommentarer:

Agnetha sa...

Så fine skjerf of luer da:) Ikke rart at jentene ser så fornøyde ut

Torunns- fristed sa...

tusen takk Agnetha :)
Veldig enkle å strikke, greit tog- tidsfordriv :)